کشف 64 کیلو تریاک در یزد / انهدام باند سارقان سرقت خودرو و قطعات در یزد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 64 کیلو تریاک توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون، اخبار پلیسی را در بسته خبری زیر دنبال کنید؛

سرهنگ "علی افخمی" گفت: در راستای مبارزه با موادمخدر، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و خودرو را مورد بازرسی قرار دادند.

افخمی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 64 کیلو موادمخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد تصریح کرد: قاچاقچی روانه زندان شد.

کشف انبار 60 میلیاردی آلمینیوم احتکار شده در یزد

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران در بازرسی از یک انبار، 60 میلیارد ریال آلمینیوم احتکار شده کشف کردند.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" اظهار داشت : در راستای مبارزه با احتکار کالاهای اولیه و ضروری مردم، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با انجام کار اطلاعاتی از وجود یک انبار دپوی آلمینیوم در شهر یزد مطلع شدند.

وی با اشاره به رصد اطلاعاتی و شناسایی محل دقیق انبار افزود: با تحقیقات پلیس محرز شد که صاحب انبار مقادیر بسیار زیادی آلمینیوم را در این محل دپو کرده تا با سوء استفاده از وضعیت اقتصادی و ایجاد اخلال در بازار، بتواند آن را در قیمت های بسیار بالاتری عرضه کند.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به اخذ مجوز قضائی و دستگیری متهم گفت: ماموران با حضور در انبار مورد نظر ضمن بازرسی از آن 60 تن پروفیل آلمینیوم احتکار شده کشف که کارشناسان ارزش آن را 60 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه محموله کشف شده از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد در چرخه توزیع در بازار قرار خواهد گرفت تصریح کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و متهم به مراجع قانونی، معرفی شد.

انهدام باند سارقان با 15 فقره سرقت خودرو و قطعات در یزد

فرمانده انتظامی استان از انهدام و دستگیری اعضای یک باند سرقت با 15 فقره سرقت خودرو و قطعات خودرو خبر داد.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های مختلف در سطح شهر یزد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به افزایش گشت زنی ماموران پلیس در سطح شهر و کار گسترده اطلاعاتی افزود: ماموران با رصد دقیق اطلاعاتی اعضای یک باند 3 نفره سرقت را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان در یک منزل مسکونی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به کشف 5 دستگاه خودرو سرقتی گفت: سارقان در بازجویی های پلیس، به 15 فقره سرقت خودرو و قطعات خودرو اعتراف و روانه دادسرا شدند.

سردار بهدانی فرد افزود: شهروندان با رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن خودروی خود به دزدگیر و سیستم اعلام خطر، وسیله نقلیه خود را از سرقت حفظ کنند و از جای گذاشتن سوییچ بر روی خودرو حتی برای لحظاتی کوتاه خودداری کنند.

انتهای پیام/

233539